måndag 26 maj 2008

REVOLUTION

Så har då min längtan efter att vara mig själv fullt ut tagit överhanden - fuck skolboken säger jag idag!!!!
Jag och min gamla erkända, väl beprövade och emellanåt prisade skolboksklokhet och logik blir fullständigt borttacklade från sidan av de bubblande känslorna i mitt inre.(DET har jag iaf lärt mig genom detta!!! Fuck skolboken och genomför en känslornas revolution!!!!Skrik ut det istället för att agera gammal logik, skrik ut rätten att vara du!!!......... och detta skriver jag inom parantes...nej BASTA!!!! Ut ur parantesen, ut med sanningen utanför garderoben )
"-JAG ÄR KÄR I EN TJEJ!!!!!! "
Och jag skiter i om det inte passar sig för alla öron, det är ändå inte mina öron, jag skiter i om det blir konsekvenser av det för befrielsen att äntligen vara sann och dessutom fått uppleva revolution med bruden med huden, det gör mig så hel, så lugn...
Det var logiken från de bokstavstroende som talade där under så många år, men de håller på att förlora brottningsmatchen...
Tänk hur fantastiskt det varit att få uppleva något som tar överhanden, som sveper med en, som gör att man inte fungerar som vanligt.
En kärlek / förälskelse som är så utanför vad man kan styra eller kontrollera...
Wow!
Och jag säger det igen: FUCK logiken!!!! Känslornas revolution!!!!!
Iallafall här säger jag det, med dataskärmen kvar som betryggande skydd mellan mig och verkligheten.*ler*
Men någonstans skall allt börja... och fröet är planterat för länge sen och har tom börjat rota sig!!!! Och jag kommer fortsätta ge plantan näring, det vet jag!!!

Inget är som förr. Allt är förändrat!!Allt är lättare och ljusare!Allt är svårare och mörkare!För jag följde konventionen och gifte mig... med en man! Som jag älskar! Som är min bästa vän...

Inga kommentarer: